UVJETI PRODAJE DESIGUAL.com

1. Uvod

Opći uvjeti prodaje (u daljnjem tekstu "Opći uvjeti prodaje") ovog ugovora primjenjuju se između tvrtke Magint Adria d.o.o. registrirane na adresi Ljepe naše 6, 49290 Klanjec i upisane na popis poreznih obveznika s poreznim brojem 73831783813 (u daljnjem tekstu "Prodavatelj"), registrirane u Sudskom registru Trgovačkog suda u Zagrebu, matični broj subjekta (MBS): 080440427 koju zastupa direktor Martin Draškovič s Vama (u daljnjem tekstu "Kupac") pri kupnji proizvoda robne marke Desigual (u daljnjem tekstu "Proizvodi") putem internetske stranice www.desigual.com/hr_HR (u daljnjem tekstu: "internestska stranica").

2. Ugovor

2.1 Korištenje internetske stranice

Da biste mogli naručiti putem internetske stranice, morate imati 15 ili više godina i morate biti finalni kupac. Mlađi od navedenih broja godina ne mogu kupovati putem internetske stranice. Prava i pogodnosti koje proizlaze iz članstva u programu vjernosti Amigo@ Desigual objašnjene su u odjeljku Amig@ uvjeti. Korištenjem internetske stranice i postavljanjem online narudžbe, kao kupac prihvaćate sljedeće:

(i) korištenje internetske stranice za pregledavanje ili postavljanje pravno valjanih narudžbi;
(ii) da nećete postavljali lažne narudžbe;
(iii) da ćete nam dostaviti svoje ispravne i točne podatke, kao što su Vaša adresa elektroničke pošte, adresa za dostavu i sve ostale informacije koje su nam potrebne da bismo mogli ispravno ispuniti Vašu narudžbu. Također pristajete na obradu svojih podataka u skladu s našom Politikom privatnosti.

2.2 Registracija

Za pristup internetskoj stranici korisniku koji pristupa internetskoj stranici kao posjetitelj nije potrebna registracija, dok se prilikom naručivanja na internetskoj stranici kupac može registrirati popunjavanjem predanog obrasca, koji je u tu svrhu pripremljen na internetskoj stranici. U tom slučaju će se stvoriti korisnikov profil i kupac će postati član programa vjernosti Amig@. Program vjernosti je u potpunosti u vlasništvu tvrtke ABASIC, S.A., koja je također u potpunosti odgovorna za provedbu programa Amig@ i vlasnik je internetske stranice (Opći uvjeti poslovanja).

Kupac također može naručiti na internetskoj stranici bez registracije. U tom će slučaju kupac prodavatelju dostaviti samo one osobne podatke koji su mu strogo potrebni kako bi prodavatelj izvršio narudžbu.

Podsjećamo da registracijom možete pojednostaviti kupnju i ostvariti pogodnosti kao što su popusti i prioritetni pristup posebnim ponudama koje su namijenjene za registrirane kupce.

2.3 Kako mogu naručiti?

Za naručivanje putem internetske stranice molimo Vas da slijedite navedene korake:

  1. Odaberite proizvode koje želite kupiti i dodajte ih u "Košarica".
  2. Nastavite plaćati.
  3. Unesite podatke o isporuci i plaćanju.
  4. Odaberite način plaćanja i kliknite "Potvrdi narudžbu". Klikom na "Predaj narudžbu" slažete se s Općim uvjetima koji su navedeni na internetskoj stranici u trenutku kupnje. Preporučujemo da prije potvrde narudžbe još jednom provjerite imate li u košarici proizvode koje želite kupiti. Nakon što potvrdite uplatu više nećete biti u mogućnosti izmijeniti svoju narudžbu.
  5. Kliknite “Potvrda plaćanja”.
  6. Izvršavanje naplate.
  7. Ako je Vaša uplata odobrena, primit ćete e-poruku s potvrdom primitka narudžbe putem e-pošte na adresu elektroničke pošte koju ste naveli. Osim kako je opisano u odjeljcima 2.3 i 2.4, potvrdna e -poruka potvrđuje da je prodavatelj prihvatio Vašu narudžbu, stvarajući obvezujući ugovor između Vas i prodavatelja.

Preporučujemo da prilikom naručivanja isprintate ili spremite Opće uvjete poslovanja i e-mail s potvrdom o primitku Vaše narudžbe.

Prodavatelj zadržava pravo izmjene i ažuriranja Općih uvjeta poslovanja u bilo koje vrijeme i bez prethodne najave. Izmjene i dopune Općih uvjeta poslovanja bit će objavljene i dostupne korisnicima na ovoj internetskoj stranici u svakom trenutku. Također imajte na umu da se uvjeti prodaje koji se odnose na Vašu narudžbu ne mogu promijeniti nakon što od prodavatelja primite potvrdu e-poštom kojom se potvrđuje primitak Vaš narudžbe

2.4 Dostupnost proizvoda

Uspješno izvršenje Vaše online narudžbe ovisi o dostupnosti zaliha proizvoda. Prodavatelj će se potruditi u svakom trenutku osigurati dostupnost objavljenih proizvoda na svojoj internetskoj stranici.

Ako proizvodi koje ste naručili ne budu dostupni, bit ćete obaviješteni odmah putem e-pošte. Vratit ćemo Vam uplaćeni iznos na isti način na koji ste platili.

2.5 Dostupnost usluga

Proizvodi predstavljeni na internetskoj stranici dostupni su za isporuku samo na području Hrvatske.

Ako želite naručiti proizvode s ove internetska stranice iz druge države članice Europske unije, to naravno možete učiniti. Naručeni proizvodi mogu se isporučiti samo u trgovinu Desigual ili dostaviti na adresu na području države iz koje naručujete.

2.6 Provjera podataka

Prodavatelj može provjeriti Vaše podatke prije obrade narudžbe. To uključuje provjeru adrese i sposobnosti plaćanja kupca ili mogućnosti prijevare. U slučaju sumnje na prijevaru, prodavatelj može izvršiti djelomičnu automatsku provjeru svih kupnji i filtrirati kupnje koje bi se mogle smatrati neobičnim, sumnjivim ili potencijalno lažnim. Svaka sumnja u prijevaru bit će istražena, a kupac se može prijaviti nadležnim tijelima, koja tada mogu poduzeti mjere protiv kupca.

3. Cijene i plaćanje

3.1 Cijene i valuta

Sve cijene na internetskoj stranici uključuju PDV i navedene su bez troškova dostave. Troškovi dostave će se naknadno dodati ukupnom iznosu i prikazati prilikom naručivanja. Cijene i posebne ponude prikazane na internetskoj stranici vrijede samo za online narudžbe postavljene putem ove internetske stranice. Cijene i posebne ponude na internetskoj stranici mogu se razlikovati od cijena i posebnih ponuda koje vrijede u trgovinama Desigual širom svijeta. Promjena u odabranoj zemlji može utjecati na cijenu proizvoda zbog različitih tečajeva ili specifičnosti cijena za pojedine zemlje.

3.2 Način plaćanja

Za plaćanje narudžbe možete koristiti kreditne i debitne kartice (Maestro, Mastercard,Visa i Diners) te plaćanje pouzećem.

Nakon što primimo vašu narudžbu, tražimo prethodnu autorizaciju na kartici kako bi se osiguralo da postoji dovoljno sredstava za dovršetak transakcije. Skidanje novčanih sredstava sa kartice izvršit će se u trenutku kada vaša narudžba napusti naše skladište.

Ako odlučite platiti debitnom ili kreditnom karticom, teretit ćemo vaš račun kada potvrdimo vašu narudžbu.

3.3 Porez na dodanu vrijednost (PDV)

Za potrebe naplate odgovarajućeg PDV-a u skladu sa zakonom koji uređuje prodaju na daljinu, smatra se da se Vaša adresa dostave nalazi u državi članici navedenoj na adresi pošiljke. Sve online kupnje podliježu porezu na dodatnu vrijednost (PDV).

Izričito nas ovlašćujete da izdamo elektronički račun. Međutim, u bilo kojem trenutku možete naznačiti da želite primiti tiskanu kopiju svoga računa. U tom ćemo slučaju izdati i poslati Vam ispisani račun.

4. Dostava

4.1 Dostava: kada i gdje?

Proizvode dostavljamo od ponedjeljka do petka. Tijekom vikenda i državnih praznika dostava narudžba neće biti moguća. Naručena roba se može isporučiti na kućnu ili poslovnu adresu. Kako bi se ubrzao proces isporuke, od kupaca se traži da koriste svoju poslovnu adresu ili adresu na kojoj je dostupna osoba, da preuzme paket.

Kupci koji odluče preuzeti internet narudžbu u trgovini Desigual mogu to učiniti u roku od deset (10) dana u bilo kojoj Desigual trgovini u Hrvatskoj. Opći uvjeti propisuju da je pošiljka isporučena u trenutku kada naručenu robu preuzme kupac ili posrednik koju je kupac ovlastio. U tom će se slučaju od osobe koja preuzme pošiljku na adresi koju je naveo kupac zatražiti potpis kao potvrda o primitku pošiljke. Ako pošiljku preuzima posrednik umjesto Vas, ta osoba mora dostaviti dokaz da ste ih ovlastili da preuzmu Vašu pošiljku, a kao dokaz mogu poslužiti e-mail koji potvrđuje primitak Vaše narudžbe, osobnu iskaznicu ili putovnicu.

4.2 Rok isporuke

Narudžbe će biti isporučene u roku navedenom na internetskoj stranici, koji je u skladu s odabranim načinom dostave, ili u roku od najviše deset (10) dana od datuma potvrde narudžbe. Nakon isporuke narudžbe primit ćete e-poruku s predviđenim datumom isporuke.

Ako Vaša narudžba nije isporučena u roku od deset (10) dana nakon što je spremna za isporuku, zaključit ćemo iz razloga, na koje Desigual nije utjecao, da više ne želite primati narudžbu. Kao rezultat toga, vratit ćemo sve naplaćene iznose, uključujući troškove dostave, u roku od četrnaest (14) dana od datuma smatranja narudžbe poništenom.

5. Troškovi dostave

Dostava na odabranu adresu u Hrvatskoj za Vas je besplatna, bez obzira na iznos kupovine. Dostava je također besplatna za sve narudžbe koje će biti dostavljene u Desigual trgovine u Hrvatskoj (Arena Centar, City Centar One West, Supernova Zadar, Mall of Split i Desigual Designer outlet Croatia).

6. Politika povrata

6.1 Zakonsko pravo na odustajanje

Ako iz bilo kojeg razloga niste zadovoljni kupljenim proizvodima, možete ih vratiti u roku od četrnaest (14) kalendarskih dana od datuma isporuke bez navođenja razloga.

Kako biste izvršili povrat neodgovarajućih proizvoda, jednostavno obavijestite prodavatelja o svojoj namjeri. To činite tako da kontaktirate prodavatelja putem e-pošte i obavijestite ga o odustajanju od ugovora bez izričitog navođenja razloga za odustajanje. Svoje pravo na odustajanje možete iskoristiti i ispunjavanjem elektroničkog obrasca koji se nalazi ovdje. Nakon što ste obavijestili prodavatelja, zapakirajte i vratite proizvode s računom i ispunjenim obrascem za odustajanje u roku od četrnaest (14) kalendarskih dana. Nakon što Desigual zaprimi vraćene proizvode ili, ako koristite uslugu pošte, čim primi proizvod u cijelosti će Vam nadoknaditi iznos prvobitno uplaćenog iznosa odmah ili u roku od najviše četrnaest (14) kalendarskih dana. Bez obzira na gore navedeno, možemo odgoditi proces povrata novca sve dok ne primimo proizvode ili dok kupac ne dostavi dokaz da je proizvod vraćen, ovisno o tome što se prije dogodi.

6.2 Ugovorno pravo na odustajanje

Osim zakonskog prava na odustajanje od potrošačkog ugovora, kako je detaljno opisano u prethodnom stavku, Desigual korisnicima pruža rok od trideset (30) dana od isporuke narudžbe za vraćanje kupljenih proizvoda iz bilo kojeg razloga.

Ako proizvode vratite u ugovornom roku određenom za ostvarivanje prava na odustajanje od ugovora odnosno u roku od trideset (30) dana od isporuke narudžbe, ali kad istekne zakonski rok odnosno kasnije od četrnaest (14) dana, vratit će Vam samo ono što ste platili za proizvode. Ako se odlučite vratiti proizvode na drugačiji način nego u odabranu trgovinu Desigual ili putem odabrane usluge dostave Desigual, sami će te snositi troškove dostave.

Možete iskoristiti pravo na odustajanje pod uvjetom da nas obavijestite o svojoj namjeri i vratite proizvode u roku od trideset (30) dana od isporuke Vaše narudžbe. Nakon provjere stanja proizvoda, prodavatelj će odlučiti hoće li Vam vratiti u potpunosti iznos uplate.

6.3 Zajedničke odredbe

Možete vratiti samo one proizvode koji su:

  1. neoprani i nenošeni (osim razumnog nošenja uslijed kojega je došlo zbog isprobavanja i provjere odjeće)
  2. potpuni (dvodijelni setovi se moraju vratiti zajedno)
  3. koji imaju sve oznake (uključujući higijensku zaštitu za određene vrste proizvoda)

Proizvode možete vratiti na jedan od sljedećih načina:

  1. U Desigual trgovine u Hrvatskoj:
    Proizvode možete jednostavno vratiti u bilo koju Desigual trgovinu u Hrvatskoj (Arena centar, City Center One West, Supernova Zadar, Mall of Split). Na ovoj poveznici pronaći ćete najbližu Desigual trgovinu. Ispunite obrazac za povrat koji ste primili u paketu i donesite ga u Desigual trgovinu zajedno s proizvodima koje želite vratiti.
  2. Povrat putem kurirske službe:
    Uz proizvode ste dobili i obrazac za povrat s uputama za povrat robe. Zapakirajte proizvode koje želite vratiti zajedno s popunjenim obrascem za povrat i ispunite elektronički obrazac za povrat koji se nalazi ovdje. GLS će vam poslati informativnu poruku s daljnjim uputama o prihvaćanju povrata.

Ako proizvode vratite na bilo koji drugi način osim vraćanja u trgovinu Desigual ili putem dostavne službe koju je dogovorio Desigual, sami snosite troškove povrata proizvoda.

6.4 Stvarne greške i reklamacije

Ako utvrdite da proizvodi kod dostave nisu onakvi kako je to definirano u ugovoru (priznavanje tzv. Stvarne greške), morate stupiti u kontakt s nama ako želite unutar ugovorno određenog razdoblja ostvariti svoja zakonska prava. To učinite tako da popunite obrazac za povrat koji je priložen paketu, navedite detalje o artiklu i opišite grešku. Na našoj internet stranici ispunite i elektronički obrazac za besplatan povrat i pratite upute za povrat oštećene robe u naše skladište.

Uplatu za artikle vraćene zbog nastale štete ili greške (ako je ona stvarno prisutna), vratit ćemo vam u cijelosti, uključujući i troškove dostave i troškove koji su nastali pri povratu artikla. Uplatu ćemo vam vratiti na isti način na koji je obavljeno i plaćanje.

Sva vaša prava koja priznaje valjano zakonodavstvo u svakom slučaju bit će poštovana. Potrošač može ostvariti svoja prava ako nas o greški obavijesti 6 mjeseci od dana kad je proizvod kupljen. Prodavač ne odgovara za greške na robi koje se pokažu 2 godine nakon preuzimanja. Molimo da stupite u kontakt s nama putem kontaktnog obrasca u kojem detaljno opišite grešku na robi.

Željeli bismo vas upozoriti da se artikli mogu razlikovati i međusobno i od onih na fotografijama. Odstupanja su moguća jer potpuno jednake artikle nije moguće osigurati.

U slučaju da se nedostatak na proizvodu ustanovi u roku od šest mjeseci od preuzimanja kupljenog proizvoda, smatra se da je takav nedostatak postojao već pri samoj kupnji. Drugim riječima, trgovac koji tvrdi suprotno, to će morati i dokazati, te ujedno snositi troškove vještačenja.

Ako je od dana predaje proizvoda proteklo više od šest mjeseci, a trgovac ne prizna postojanje nedostatka na proizvodu, to će se dokazivati vještačenjem koje plaća trgovac ili potrošač, ovisno o rezultatu vještačenja.

6.5 Nezadovoljstvo kupnjom

Ako smatrate da su proizvodi koje ste kupili neispravni ili ne ispunjavaju Vaša očekivanja, kontaktirajte prodavatelja i obavijestite nas. Postupak povrata novca pokrenut će se putem naše službe za korisnike (Poglavlje 13 Općih uvjeta prodaje).

Proizvode možete vratiti na bilo koji način povrata. Prodavatelj će provjeriti stanje proizvoda i nadoknaditi iznos kupnje i dostave, kao i sve troškove povezane s vraćanjem proizvoda, u roku od četrnaest (14) dana od datuma potvrde putem e-pošte ili zamjenom robe.

Gore navedeno ne dovodi u pitanje Vaša prava potrošača utvrđena Pravima o zaštiti potrošača.

6.6 Zamjena

U ovom trenutku, nažalost, ne nudimo mogućnost zamjene proizvoda. Ako želite drugu veličinu ili boju, vratite proizvod i ponovno naručite željeni proizvod.

6.7 Vraćanje poklona

Kako biste vratili poklon, molimo Vas da se obratite osobi koja je poklon kupila i zamolite je da slijedi upute za vraćanje. Povrat novčanih sredstava bit će izvršen na isti način na koji je izvršena uplata.

6.8 Informacije o povratu

Povrat će se izvršiti na isti način na koji je izvršena uplata. Iznimno od odjeljaka 6.1 i 6.2, prodavatelj neće vršiti povrat sve dok ne primi vraćenu robu u svoje skladište i pregleda je. Nakon pregleda stanja robe, prodavatelj će vratiti odgovarajući iznos u roku od četrnaest (14) dana od datuma kada je prodavatelj primio vraćenu robu.

7. Promotivni kodovi/vaučeri

7.1 Promotivni kodovi u skladu s Uvjetima prodaje vrijede samo za proizvod ili proizvode tijekom razdoblja valjanosti kodova.

7.2 Promotivni kodovi su osobni i neprenosivi. Možete ih koristiti samo za internetsku kupnju. Zabranjeno je prodavati, razmjenjivati ili dodjeljivati kodove drugima. Promotivni kodovi ne smiju se postavljati na druge internetske stranice ili bilo koji drugi medij kako bi bili javno poznati, ne smiju se davati na poklon, ne smiju se prodavati niti mijenjati za bilo što drugo. Promotivni kodovi ne smiju se koristiti u komercijalne svrhe.

7.3 Samo jedan promotivni kôd može se koristiti za jedan proizvod ili narudžbu proizvoda. Promotivni kodovi ne mogu se kombinirati s već sniženim proizvodima ili drugim posebnim ponudama.

7.4 Promotivni kodovi ne mogu se zamijeniti za novac.

7.5 Prodavatelj nema obvezu ponovno izdati ili opozvati promotivni kod. Ako prodavatelj odluči prema vlastitom nahođenju ponovno izdati ili opozvati promotivni kôd, od Vas će se tražiti da dostavite kopiju svog promotivnog koda. Uvijek čuvajte kopiju promotivnog koda jer ćete ga morati dostaviti kako biste iskoristili mogućnost ponovnog izdavanja ili opoziva promotivnog koda.

7.6 Prodavatelj zadržava pravo odmah opozvati promotivni kôd ako postoji sumnja da se promotivni kôd koristi pogrešno ili krši bilo koji od prethodno navedenih uvjeta, ili ako postoje dovoljni razlozi za njegovo povlačenje.

8. Valjanost posebnih ponuda (u daljnjem tekstu "popusti")

Popusti i promocije prikazani na internetskoj stranici s namjerom povećanja prodaje određene robe vrijede samo na internetskoj stranici, osim ako je na internetskoj stranici drugačije naznačeno.

9. Odgovornost

9.1 Ovi Opći uvjeti prodaje opisuju sve obveze i odgovornosti Prodavatelja za isporuku robe. Za Prodavatelja nisu obvezujući nikakvi drugi uvjeti prodaje ili jamstva koji nisu obuhvaćeni ovim Općim uvjetima.

9.2 Podložno odredbama Odjeljka 9.4, najveća solidarna odgovornost bilo koje strane prema drugoj u pogledu bilo kakvih zahtjeva ili potraživanja koja se odnose na ove uvjete prodaje, bilo ugovor, jamstvo, uvjeti, odgovornost, kaznena odgovornost, zakon ili na drugi način, OGRANIČENO NA IZNOS PLAĆEN PRODAVAČU ZA NAVEDENE PROIZVODE.

9.3 Podložno odredbama Odjeljka 9.4, NI U KOJIM OKOLNOSTIMA, BILO KAO REZULTAT KRŠENJA UGOVORA, JAMSTVA, UVJETA, POVREDE, STROGE ODGOVORNOSTI, STATUTA ILI NEKIM DRUGIM KRŠENJEM, NI JEDNA STRANA NEĆE BITI ODGOVORNA OD STRANE DRUGOG ZA IKAKVU POSEBNU, POSLJEDIČNU, SLUČAJNU ILI POSREDNU ŠTETU.

9.4 Ništa u ovim Općim uvjetima ne ograničava ili isključuje prodavateljevu odgovornost za (i) smrt ili ozljedu proizašlu iz nepažnje prodavatelja, (ii) prijevaru, (iii) kršenje obveza prema mjerodavnom domaćem pravu, ili (iv) bilo kakvu odgovornost koja ne može se isključiti zakonom.

10. Privatnost

Podaci o obradi osobnih podataka sudionika uključeni su u politiku privatnosti koja je dostupna na sljedećoj poveznici.

11. Mjerodavni zakon

Kupnje izvršene na internetska stranici procjenjuju se u skladu s važećim zakonodavstvom u Rebuliki Hrvatskoj.

12. Pravna odgovornost

Bilo kakav spor ili prijepor koji mogu nastati iz primjene ili formiranja ovih Općih uvjeta prodaje, kao i iz ovdje uključenih ugovora, bit će podneseni sudovima i tribunalima u Republici Hrvatskoj koji su nadležni i zaduženi za takva pitanjima. Suklano "Zakonu o zaštiti potrošača", stranke prije pokretanja postupka pred trgovačkim sudom, mogu pokrenti postupak mirenja ped centrom za mirenje radi postizanja nagodbe. Navedeno mirenje provodi se sukladno odredbama "Zakona o mirenju" i "Pravilnika o mirenju Centra za mirenje".

Ukoliko ste kupili naše proizvode putem naše internetska stranice i to unutar zemalja Europske unije, u Norveškoj, Lihtenštajnu ili Islandu, prema Uredbi Europske unije br. 524/2013, možda ćete imati pravo zatražiti rješavanje potrošačkog spora s nama izvan suda, putem platforme Europske unije za internetsko razrješavanje sporova koje je dostupno na https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

13. Kontaktirajte nas

Ako imate bilo kakva pitanja ili nedoumice u vezi svoje narudžbe, možete se obratiti našoj službi za korisnike putem e-pošte ili dostavnoj službi na dolje navedenu adresu:

E-pošta: pomoc@desigual.hr

Možete nas kontaktirati i putem adrese:

Magint Adria, d.o.o., Lijepe naše 6, 49290 Klanjec, Hrvatska

Služba za korisnike

Korisnička podrška putem telefona dostupna je na broj telefona 0800 45 43 od ponedjeljka do petka (osim državnih praznika), od 08:00 do 16:00 sati.